Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2014 m. sausio-gegužės mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje padidėjo 6,2 proc. lyginant su 2013 metų analogišku laikotarpiu. Šiais metais reklamos apimtys labiausiai augo lauko, kino, radijo ir televizijos kanaluose.
„Šių metų sausio-gegužės mėnesiais aktyviausiai reklamavosi mobiliojo ryšio operatoriai, kurių reklama išaugo 328 proc. Sparčiai kilo paskolų ir lizingo paslaugų (127 proc.), medi Gross reklamos biudžetus per pirmuosius penkis šių metų mėnesius labiausiai didino lietuviški reklamuotojai tokie, kaip „Senukai“ (276 proc.), „Acme“ (106 proc.) ir „Bitė“ (92 proc.). Didieji tarptautiniai reklamdaviai elgėsi atvirkščiai – „Unilever“ reklamos išlaidas mažino 48 proc., „Procter&Gamble“ 45 proc., „Mondelez International” 29 proc. Šiais metais reklamuotis pradėjęs „Provident Finansai“ bendrą reklamos biudžetą papildė 1,2 proc.kamentų nuo galvos skausmo, analgetikų (108 proc.) reklamos gross apimtys. Bendrą reklamos gross biudžetą pastaraisiais mėnesiais 2 proc. papildė ir politinė Europos Parlamento bei Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimų reklama“, – teigė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
2014 m. sausio-gegužės mėnesiais TV reklamos augimas siekė 7,5 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuoti 623 tūkst. reklaminių klipų, rašoma bendrovės pranešime.
Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2013 ir 2014 m. pirmų penkių mėnesių duomenis, sumažėjo 4,1 proc. Laikraščiuose reklamos plotas krito 7,7 proc., žurnaluose reklamos plotas paaugo 3 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 4,919 mln., žurnaluose – 2,781 mln. kv.cm. Reklamos.
Radijo stotys per 2014 metų sausį-gegužę transliavo 2,882 mln. sekundžių reklamos ir tai buvo beveik 11 proc. daugiau nei per 2013-ųjų analogišką laikotarpį.
Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant™ šiemet užfiksavo 9 proc. mažiau reklamos negu per 2013 metų sausio-gegužės mėnesius. Iš viso šiemet buvo užfiksuota 1,628 mln. reklamos vienetų.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, paaugo 31,3 proc.
Lauko video reklamos ekranuose per 2014 metų pirmus penkis mėnesius buvo transliuota 1,321 mln. sekundžių reklamos. Palyginus su 2013 metų analogišku laikotarpiu, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 10,3 proc.
Per 2014 m. sausio-gegužės mėn. ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota beveik 15 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2013 m., šis rodiklis krito 24 proc.
Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant šių ir 2013 metų pirmų penkių mėnesių duomenis, sumažėjo 2,9 proc.
Kino reklama šiemet augo 11,7 proc. Iš viso per 2014 m. sausio-gegužės mėnesius buvo parodyta 135 tūkst. reklaminių klipų
https://www.delfi.lt/verslas/media/reklamos-apimtys-paaugo-62-proc.d?id=65195903#ixzz36OQl6kOl