Tokios sėkmingos vasaros naujienų tinklalapis DELFI dar nebuvo turėjęs: liepos skaitomumas sparčiai augo ir pagrindinis naujienų portalas, padidinęs atotrūkį nuo kitų žiniasklaidos priemonių, toliau stiprino rinkos lyderio pozicijas.
DELFI auditorijos pasiekiamumas ūgtelėjo 6,18 proc. punkto: nuo 52,21 proc. pernai liepą iki 58,39 proc. šiemet. Tai rodo, kad 58,39 proc. visų Lietuvos interneto naudotojų, kurie bent kartą naudojosi internetu per tiriamąjį mėnesį, lankėsi DELFI portale.
Atitinkamai 15min.lt per metus paaugo 1,33 proc. punkto, iki 46,06 proc., o lrytas.lt smuko 3,25 proc. punkto, iki 37,04 proc., skaičiuoja tarptautinės interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ padalinys Lietuvoje „Gemius Baltic“.
„Tokios sėkmingos vasaros kaip ši dar nebuvo. Tai yra mūsų redakcijos komandos vasaros įdirbio rezultatas ir mes labai džiaugiamės, kad buvome pastebėti skaitytojų, o mūsų pastangos ir darbai – įvertinti. Liepą pasiekėme geriausią vasaros skaitomumą“, – komentuoja DELFI direktorius Aleksandras Česnavičius.
Šaltinis: Delfi.lt