Pateikiame 2012 m. gegužės mėn. Lietuvos media rinkos apžvalgą:
- 2012 m. balandį reklamos investicijų rinkos dalis į TV gross kainomis išliko mažesnė nei 70% ir sudarė 69,6% (kovą – 69,8%). Atitinkamu laikotarpiu pernai ji taip pat nesiekė 70% ribos (69,5%). Vasarą, dėl sezoniškumo, tikėtinas didesnis šio media kanalo rinkos dalies susitraukimas.
- Spaudos rinkos dalis lyginant su 2011 m. balandžio mėn. sumažėjo nuo 14,9% iki 13%.
- Telekomunikacijų sektoriaus reklamos aktyvumą 2012 m. sausio-balandžio mėnesiais augino Tele2 ir Bitė, atitinkamai didinę išlaidas reklamai 26% ir 19% lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Omnitel išlaidas mažino 43%.
- PBK TV auditorijos dalis lyginant su 2011 m. geguže sumažėjusi nuo 8% iki 6%.
- 2012 m. gegužės mėn. komercinių TV kanalų geriausio laiko žiūrimumas nukritęs 12,3% lyginant su 2011 m. tuo pačiu laikotarpiu.
- Populiariausios gegužės mėn. TV transliacijos – „Eurovizijos“ finalas ir pusfinaliai (1,2 ir 5 vietos).
Detalę informaciją rasite prisegtoje apžvalgoje:
Media_snapshot_Lithuania_2012_May