Jan 1 2008 Susijungė dvi žiniasklaidos planavimo agentūros

holding-hands

By: vz.lt

Žiniasklaidos planavimo agentūrų grupė “MPG” įsigijo ta pačia veikla užsiimantį “Media Bridge” tinklą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Po sandorio “Media Bridge” agentūrų Baltijos šalyse nebeliks.

„Susijungimo procesas atneš naudos visiems grupės klientams, nes jie galės naudotis vieningu strateginio planavimo procesu“, – pranešime cituojamas Kaspars Ulsts, „MPG Baltic“ vykdantysis direktorius. Žadama klientams „užtikrinti geresnę paslaugų kainą ir kokybę“.

Po sandorio „Media Bridge“ bus prijungta prie „MPG”. Bendrovės priklausys Baltijos šalių komunikacijos tinklui “Big Idea”. Benrovei vadovaus – Edita Raguckienė, “MPG” direktorė. Daugiau personalo ar kitų agentūrų permainų neplanuojama. Sandorio vertė neatskleidžiama.

Šiuo metu „MPG“ Lietuvoje dirba 8 žmonės. Pagrindiniai bendrovės klientai – „Reckitt Beckinsale“, „Mars Lietuva“, „VEHO“, „General Financing“.

„Media Bridge“ agentūrą Lietuvoje sudaro 4 darbuotojai. Įmonė dirba su „Bayer“, „Inchcape Motors“, „New Nordic“.

Komunikacijos grupė „Big Idea“ Baltijos šalyse jungia 15 komunikacijos agentūrų – reklamos kūrybos (“Euro RSCG“), žiniasklaidos planavimo (“MPG“), ryšių su visuomene (“Euro RSCG PR“), interaktyvios komunikacijos (“Media Contacts“), skaitmeninės rinkodaros (“Nitro“) ir rinkodaros komunikacijos (4D) agentūras Estijoje Latvijoje ir Lietuvoje.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *