By: vz.lt
Vienos didžiausių reklamos užsakovų šalyje telekomunikacijų operatorės “Tele2″ žiniasklaidos pirkimo ir planavimo paslaugų teikimo konkursą laimėjo UAB “Inspired UM”.
„Pasirinkome „Inspired UM“, nes sutapo mūsų požiūris į verslą. Bendrovė subūrė veržlią ir iniciatyvią komandą, pasiūliusią geriausią strategiją ir kūrybiškus sprendimus“, – pranešime cituojamas Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.
Nuo 2007 m. rudens bendrovė dirbo su UAB ”Starcom”. Anot Andriaus Baranausko, “Tele2″ atstovo spaudai, sprendimas keisti agentūrą priimtas vadovybės Švedijoje, skelbtas visose šalyse, kur veikia telekomunikacijų operatorius. Taip siekta optimizuoti sąnaudas.
Reklamos žiniasklaidoje planavimo agentūros konkursą „Tele2“ paskelbė pavasarį. Konkursas vyko visose 10-yje šalių, kuriose dirba „Tele2“, jame dalyvavo tarptautiniai reklamos bendrovių tinklai „Group M“, „Aegis Media“, „Starcom“ ir vietinės atskirų šalių agentūros.
„Inspired UM“ paslaugas „Tele2“ teiks Lietuvoje. Švedijoje, Norvegijoje, Vokietijoje, Nyderlanduose, Estijoje, Rusijoje, Kroatijoje ir Austrijoje „Tele2“ bendradarbiaus su tarptautiniu reklamos agentūrų tinklu „Grup M“.
Nuo 2007 m. vasario veikianti „Inspired UM” dirba su tokiais klientais, kaip „Ragutis”, DnB NORD, „Lukoil“, „Sandoz“, „Tchibo“ ir kitais.