Oct 10 2012 Media rinkos apžvalga. 2012 rugsėjis

snapshot

 

Pateikiame 2012 m. rugsėjo mėn. Lietuvos media rinkos apžvalgą:

  • 2012 m. rugsėjo mėn. media rinkos apžvalgoje išlaidos reklamai perskaičiuotos neįtraukiant remiamos reklamos (savireklamos, socialinės reklamos, kultūrinių bei sporto renginių rėmimo ir kitos reklamos, kuriai taikomos ženkliai didesnės nei įprastos nuolaidos nuo gross kainų) – tuo siekiama tiksliau įvertinti reklamos išlaidų pasiskirstymą tarp skirtingų medijų.
  • Išlaidos reklamai Lietuvoje (gross kainomis, be remiamos reklamos) šių metų rugpjūtį, lyginant su liepos mėn., krito -6,7%, o lyginant su 2011 m. rugpjūčiu – -10%. Lyginant su liepos mėn., išlaidos reklamai labiausiai krito internete -21,7%, o labiausiai augo laikraščiuose +18,6%. Lyginant su 2011 m. rugpjūčio mėnesiu, didžiausias pajamų kritimas buvo laikraščiuose -21,8%, o augimas – radijuje +17%.
  • Didžiausią pajamų dalį iš reklamos rugpjūtį gavo televizija – 66,4%. Tai yra 0,5 procentinio punkto daugiau nei liepos mėn. ir 1,1 procentinio punkto daugiau nei 2011 m. rugpjūtį. Lyginant su 2012 m. liepos mėnesiu, didėjo laikraščių bei radijo dalis, o interneto, išorinės reklamos ir žurnalų – menko. Lyginant su 2011 m. rupgpjūčiu, televizijos ir radijo pajamų dalys didėjo, laikraščių – traukėsi, o interneto, išorinės reklamos ir žurnalų – išliko stabilios.
  • Didžiausia remiamos reklamos dalis nuo visų reklamos užsakymų yra išrorinėje reklamoje (52,5%), mažiausia – internete (4,8%).
  • Pasibaigus didiesiems vasaros sporto renginiams, „LRT televizijos“ auditorijos dalis rugsėjo mėnesį susitraukė iki 14% (rugpjūtį buvo 20%). Didžiausi kanalai TV3 ir LNK padidino auditorijos dalis nuo 22% iki 25%. Po 1 procentinį punktą paaugo ir „PBK“ (nuo 5% iki 6%) bei „NTV MIR“ (nuo 6% iki 7%), TV1 – sumažėjo nuo 5% iki 4%.
  • Geriausiu laiku (Prime Time) didžiausią reitingą turėjo „LNK“ (7,2). Antri – „TV3“ (6,1).
  • Žiūrimiausia rugsėjo mėnesio transliacija – „Valanda su Rūta“ („LNK“, 10,0 reitingas). Antroje vietoje – filmas „Megamaindas“ („TV3“, 9,2 reitingas), trečioje – animacinis filmas „Aukštyn“ („TV3“, 8,4 reitingas). Iš TOP 10 rugsėjo mėn. transliacijų, 6 – „LNK“, 4 – „TV3“.
  • Lankomiausias rugpjūčio mėnesio lietuviškas tinklapis – „Delfi.lt“, kurio unikalių lankytojų skaičius viršijo 1 mln. (1.063.641). Rugpjūtį, lyginant su liepa, augo 9 iš TOP 10 tinklapių unikalių lankytojų skaičius, mažėjo tik „Draugas.lt“.
    Remiantis „Aegis Media“ tyrimo „CCS“ duomenis, mėgstamiausiais tinklapiais lietuviai įvardino „Google“ (42%), „Facebook“ (34%) ir „Gmail“ (31%). Iš lietuviškų pirmauja „Delfi.lt“ (24%). Moteriška auditorija labiausiai pasižymi socialiniai tinklai „Facebook“ ir „Draugas.lt“, taip pat „Gmail“, o vyriška – „Youtube“ ir „Autogidas“.
  • Lietuvoje daugėjo „Facebook“ paskyras turinčių gyventojų skaičius, kuris pasiekė 1.081.680.

Išsami apžvalga: Media_snapshot_Lithuania_2012_September

Comments are closed.

SHARE THE ARTICLE:

Related Articles