Sep 11 2012 Media rinkos apžvalga. 2012 rugpjūtis

snapshot

 

Pateikiame 2012 m. rugpjūčio mėn. media rinkos apžvalgą:

  • 2012 m. liepą dėl sezoniškumo, lyginant su š.m. birželio ir gegužės mėnesiais, toliau mažėjo TV reklamos dalis (gross kainomis), o radijo ir išorinės reklamos dalys augo.
  • Lyginant 2012 m. liepą su tuo pačiu periodu pernai, traukėsi spaudos dalis – nuo 17,8% iki 15,2%, o interneto dalis augo nuo  4,3% iki 5,1% – tai  yra didžiausia interneto rinkos dalis per visus metus.
  • Londono Olimpinių žaidynių transliacijos rugpjūtį padidino LRT televizijos auditorijos dalį iki 20%. TV3 auditorija mažėjo nuo 23% iki 22%. LNK išlaikė 22% dalį.
  • Žiūrimiausia televizija geriausiu laiku (Prime time) rugpjūtį buvo LNK (5,3). Antra – TV3 (4,2), trečia – LRT (3,3).
  • Rugpjūtį, kaip ir liepos mėn., LRT išlaikė 5 transliacijas TOP 10-uke (1, 2, 3, 5 ir 10 pozicijos). Populiariausia transliacija – Londono Olimpinių žaidynių krepšinio varžybos Lietuva-Rusija (reitingas 11,7).
  • Delfi.lt unikalių lankytojų skaičius rugpjūtį augo, bet 1.000.000 ribos nepasiekė. Tačiau skirtumas nuo 15min.lt lyginant su 2012 m. liepos mėn. padidėjo.
    Facebook vartotojų skaičius augo nuo 1.056.160 liepos mėn. iki 1.063.320 rugpjūčio mėn.
  • Moteriškiausias mėnesinis žurnalas – „Panelė“ – net 83% jo auditorijos sudaro moterys.
  • Didžiausia radijo stoties auditorijos dalis, gaunančios aukštesnes nei vidutines pajamas, yra „M-1 Plius“ – 18%.
  • „LRT radijo“ auditorija – vyriausia – net 60% jos sudaro vyresni nei 60m. amžiaus asmenys. Antroje vietoje – „Žinių radijas“ (52%), trečioje – „Pūkas“ (48%).

Daugiau informacijos: Media_snapshot_Lithuania_2012_August

Comments are closed.

SHARE THE ARTICLE:

Related Articles