Jan 1 2008 “Reklamos tyrimai” keičia prekės ženklą ir jungiasi į grupę

research

By: VZ.LT

Rinkos tyrimų ir konsultacijų įmonė “Reklamos tyrimai” naudos naują prekės ženklą “Synopticom Ad Research” ir su UAB “Synopticom” sudarys reklamos tyrimų grupę Lietuvoje.

“Reklamos tyrimai” atstovaus grupės įmonėms reklamos, komunikacijos tyrimų srityje, taip pat kurs naujas šios srities tyrimų metodikas.Nuo 2008 m. rudens  ”Synopticom” su UAB “Reklamos tyrimai” vykdo apklausas apie Lietuvos gyventojams įsiminusias, patikusias reklamas.

“Reklamos tyrimų” klientais yra kreditų bendrovė “General Financing”, teikianti paslaugą “Kreditas 123″, kosmetikos gamintoja  ”Biok laboratorija” ir kiti.

Comments are closed.

SHARE THE ARTICLE:

Related Articles