Pateikiame 2012 m. liepos mėn. Lietuvos media rinkos apžvalgą:
- Dėl sezoniškumo 2012 m. birželį TV reklamos investicijų rinkos dalis gross kainomis lyginant su gegužės mėn. sumažėjo nuo 66,9 iki 64,7% (pernai birželį siekė 64,9%). Spaudos dalis lyginant su geguže augo nuo 13,8% iki 15,2%, tačiau nepasiekė praeitų metų birželio dalies – 16,9%.
- Interneto reklamos rinkos dalis gross kainomis pirmą kartą pasiekė 5%.
- Birželį LRT TV lyginant su kitomis televizijomis išlaikė didesnęnei įprastą (14-16%) auditorijos dalį – 18%. Tam įtakos turėjo sporto transliacijos – „EURO 2012“ futbolo čempionatas ir prasidėjusios Londono Olimpinės žaidynės.
- Populiariausia liepos mėnėsio TV transliacija buvo Londono Olimpinių žaidynių metu vykusios krepšinio varžybos Lietuva-Argentina (reitingas 8,9). Antroje vietoje – „EURO 2012“ finalas – Ispanija-Italija (reitingas 8,7). Iš viso net 5 LRT TV sporto transliacijos pateko į populiariausiųjų liepos mėn. dešimtuką.
- „Gemius audience“ duomenimis liepą mažėjo visų 10-ies populiariausių interneto svetainių lankomumas. Tam įtakos irgi turėjo sezoniškumas – „Gemius audience“ skaičiuoja tik iš Lietuvos ateinantį srautą, į kurį nepatenka išvykę atostogauti į kitas šalis lietuviškų tinklapių lankytojai.
Daugiau informacijos: Media_snapshot_Lithuania_2012_July