85% apklaustų Lietuvos rinkodaros specialistų prognozuoja interneto reklamos biudžetų didėjimą kitais metais. 20% jų augimą numato daugiau nei 10%, skelbia konferencijų organizatorius “Best Marketing”.
Latvijoje ir Estijoje rinkodaros biudžetų didėjimą 2010 m. internete numato atitinkamai 75% ir 96% apklaustų įmonių. Daugiau nei 10% didesnes investicijas į interneto reklamą numato 33% Latvijos rinkodaros specialistų ir 40% Estijos.
“Tyrimas apima visas interneto rinkodaros sritis, įskaitant elektroninį paštą, “Google Adwards”, socialinius tinklus, tinklapius ir kt. Kitų reklamos išlaidų tyrimų duomenimis, reklaminių skydelių populiarumas itin sumažėjo. Tad galime spėti, kad rinkodaros specialistai padidino ir toliau didins išlaidas kitoms interneto rinkodaros formoms, o reklamos skydelių svarba dar labiau mažės“, – rezultatus komentuoja Hando Sinisalu, „Best Marketing“ prezidentas.
“Best Marketing” apklausė 100 įmonių rinkodaros specialistų. Tarp jų interneto išlaidas šiemet, palyginti su pernai, jau padidino 65% Lietuvoje ir Latvijoje, 52% Estijoje. Bendrai rinkodaros išlaidas šiemet didino 18% Lietuvos apklaustų įmonių ir 13% Latvijos bei Estijos.
Tyrimo duomenimis tarp rinkodaros specialistų žinomiausios Interneto rinkodaros agentūros Lietuvoje yra „Gaumina“ ir „Trade Doubler“, Latvijoje „Cube“ ir „Digibrand“, Estijoje „Altex Marketing“ ir „ADM Interactive“.