By: Liudas Mikoliūnas
Šių metų balandžio 27 d. žiniasklaidos planavimo agentūra “Carat” sukvietė reklamdavius į seminarą, skirtą apžvelgti Lietuvos reklamos rinkos realijas bei įsigilinti į naujausias interneto tendencijas
Seminarą pradėjo “Carat” žiniasklaidos ir tyrimų vadybininkas Liudas Mikoliūnas, apžvelgęs praėjusių metų Lietuvos reklamos rinką bei pateikęs prognozes šiems metams, kurios, deja, nebuvo itin džiuginančios. LNK pardavimų direktorius Tomas Bartininkas pamėgino įsivaizduoti, koks likimas laukia televizijos šiemet ir ar ji atsilaikys prieš vis didėjančią interneto įtaką. “Carat” klientų aptarnavimo direktorius Aurimas Lapinskas pristatė naujausių tyrimų rezultatus apie tai, ką interneto vartotojai veikia internete, kaip jiems sekasi naudotis paieškos sistemomis ir “gyventi” Facebook’e.
UAB „Eckes-Granini Lietuva“ marketingo direktorius Vidas Komparskas pasidalino patirtimi, kaip sėkmingai išnaudoti interneto teikiamas galimybes norint užmegzti glaudesnį ryšį su sulčių vartotojais. Buvo sukurtas internetinis verslumą skatinantis žaidimas “Sulčių imperija”. Seminarą baigė SEO ekspertas Simonas Jurkša, padėjęs geriau suvokti magiško trumpinio SEO reikšmę bei jo pritaikymą įmonės veiklai internete skatinti.
Seminaro svečiams nuoroda su seminaro medžiaga bus išsiųsta el. paštu.