Kompanija „Nielsen“, tirianti interneto tinklalapių lankomumą, paskelbė, kad rugpjūčio mėnesį JAV interneto vartotojų lankomiausia svetainė buvo „Google“ (176,2 mln. lankytojų), o antroje vietoje liko „Facebook“ (163,2 mln. žmonių).
Toliau rikiuojaso “Yahoo”, “Microsoft” ir “YouTube” svetainės. Tačiau jei peržvelgtume į tai, kur daugiausia laiko praleidžia amerikiečiai, skaičiai visai kitokie.
Paaiškėjo, kad „Facebook“ pagal šį rodiklį stipriai lenkia visus konkurentus. Statistinis amerikietis „Facebook“ tinklalapyje praleidžia net 7 valandas ir 46 minutes per mėnesį (arba 15 minučių per dieną).
Taigi tendencija išlieka pastovi – „Facebook“ tampa traukos centru, o atsižvelgiant į jų naujoves ir partnerystę su muzikos, filmų ir kitų sričių pardavėjais, praleidžiamas laikas gali dar pailgėti.