Vienas paspaudimas ant reklamos bloko socialiniame tinkle „Facebook“, palyginti su praėjusiais metais, pabrango daugiau nei 74 proc., rodo rinkodaros agentūros „TBG Digital“ duomenys. „TBG Digital“ atliko tyrimą Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, Vokietijos ir JAV rinkose.
Žinią apie stipriai išaugusį reklamos populiarumą „Facebook“ tinkle patvirtino ir skaitmeninė rinkodaros kompanija „Efficient Frontier“. Jos atliktas tyrimas parodė, kad vieno paspaudimo ant reklaminio bloko vertė „Facebook“ tinkle vien per antrąjį ketvirtį, palyginti su pirmuoju, padidėjo 22 proc.
„Tikimės, jog iki metų pabaigos reklama „Facebook“ tinkle, palyginti su 2010 metais, pabrangs 80 proc.“, – sako „Efficient Frontier“ pasaulinės rinkodaros vadovas Jonathanas Beestonas.
Pastebima, jog reklamos užsakovai perskirsto lėšas ir didina dalį tų išlaidų, kurios skiriamos reklamai internete, tuo pačiu sumažindami reklamos biudžetus tradicinėse žiniasklaidos priemonėse. Tačiau paklausa auga sparčiau nei pasiūla: šiuo metu norinčių reklamuotis „Facebook“ tinkle yra daugiau nei laisvos reklamos vietos. Kol kas internetinėje erdvėje tarp reklamos užsakovų populiariausias tinklas „Google“.