Prasidėjus Pasaulio futbolo čempionatui, didieji turnyro rėmėjai pradeda rinkti vaisius.
Itin didelio populiarumo internetinėje erdvėje susilaukė naujosios „Adidas“ reklamos kampanijos „All in or Nothing“ virusiniai (viral) filmukai.
Reklama „The Dream“ su sapnuojančiu L.Messi bei kitomis futbolo žvaigždėmis jau susilaukė virš 34 milijonų peržiūrų. Kiek mažiau populiari, bet gan nuotaikinga liko kita „Adidas“ reklama „House Match“, kurioje pamatysite tokias futbolo žvaigždes kaip Davidas Beckhmas, Zinedinas Zidanas, Garethas Bale bei Lucas Moura. Šis filmukas sulaukė netoli 15 milijonų peržiūrų.
Daugiau informacijos rasite:
https://www.delfi.lt/verslas/media/futbolo-cempionatui-prasidejus-adidas-kampanijos-sekme.d?id=65048527#ixzz35itw6jTh