Jul 30 2014 Didžiausias reklamos apimčių šuolis – lauko reklamoje

Lauko-Reklamos-8711

Šių metų pirmąjį pusmetį Lietuvos reklamos apimtys, lyginant su 2013 m. duomenimis, paaugo 3,5 proc. 2014 m. sausio-birželio mėn. daugėjo reklamos apimtys lauko, radijo, televizijos kanaluose, nežymiai augo kino ir žurnalų reklama. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas reklamos rinkos tyrimas.

„Pirmąjį šių metų pusmetį daugiausiai investicijų reklamai skyrė mobiliojo ryšio operatoriai. Ši kategorija, palyginus su 2013 metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo 263 proc. Sparčiai augo paskolų ir lizingo paslaugų (150 proc.), prekybos centrų (60 proc.) reklamos gross apimtys. Verta paminėti, kad šių metų sausio-birželio mėnesio bendrą reklamos gross biudžetą 1,6 proc. papildė ir politinė rinkimų reklama“, – pranešime cituojamas TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Praėjusį pusmetį labiausiai augo tokių didžiųjų reklamuotojų biudžetai, kaip „Senukai“ (237 proc.), „Bitė“ (70 proc.), „Jysk“ (60 proc.). Užsienio didžiųjų reklamuotojų reklamos lėšos atvirkščiai – sumažėjo. „Procter&Gamble“ mažino reklamos biudžetą 43 proc., „Unilever“ 41 proc., „Mondelez International“ 31 proc. 1,2 proc. bendrą reklamos biudžetą papildė šiais metasi pradėjęs reklamuotis „Provident Finansai“.

„Didžiausias reklamos pokytis per pastaruosius šešis mėnesius įvyko lauko statinėje reklamoje, kuri padidėjo beveik trečdaliu, taip pat beveik dešimtadaliu paaugo reklama radijuje. Tačiau reklama lauko video reklamoje ir banerinė reklama internete sumažėjo daugiau nei 10 proc.“, – teigė G. Juronienė.

2014 m. sausio-birželio mėnesiais TV reklamos augimas siekė 4,7 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuota 736 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2013 ir 2014 pirmų šešių mėnesių duomenis, sumažėjo 7,1 proc. Laikraščiuose reklamos plotas krito 11,2 proc., žurnaluose šiek tiek paaugo – 1,2 proc. Iš viso laikraščiuose per šį laikotarpį buvo išspausdinta 5,791 mln., žurnaluose – 3,330 mln. kv.cm. reklamos.

Radijo stotys per 2014 metų sausį-birželį transliavo 3,515 mln. sekundžių reklamos ir tai buvo beveik 9 proc. daugiau nei per 2013-ųjų analogišką laikotarpį.

Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant™ per pirmus šešis 2014 m. mėnesius užfiksavo 10,9 proc. mažiau reklamos negu per 2013 metų sausio-birželio mėnesius. Iš viso šiemet buvo užfiksuota 1,965 mln. reklamos vienetų.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, paaugo 28,5 proc.

Lauko video reklamos ekranuose per 2014 metų pirmąjį pusmetį buvo transliuota 1,525 mln. sekundžių reklamos. Palyginus su 2013 metų analogišku laikotarpiu, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 13,9 proc.

Per 2014 m. sausio-birželio mėn. ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota beveik 18 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2013 m., šis rodiklis krito 21 proc.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant šių ir 2013 m. pirmų šešių mėnesių duomenis, sumažėjo 6,8 proc.

Kino reklama augo 2,5 proc. Iš viso per minėtą 2014 m. laikotarpį buvo parodyta 149 tūkst. reklaminių klipų.

https://www.delfi.lt/verslas/media/didziausias-reklamos-apimciu-suolis-lauko-reklamoje.d?id=65424504#ixzz38x0OVEgm

Comments are closed.

SHARE THE ARTICLE:

Related Articles