Oct 21 2013 TNS LT: interneto reklamos rinka taps tikslesnė

TNS LT: interneto reklamos rinka taps tikslesnė

Nuo šių metų spalio 1 d. interneto reklamos rinką bus įvertinta dar tiksliau. Interneto žiniasklaidos asociacijos nariai – Delfi.lt, 15min.lt, Lrytas.lt ir Alfa.lt vieningai nusprendė nuo šiol teikti rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijai TNS LT detalias deklaracijas apie lėšas, gautas iš reklamos interneto portaluose.

Šis susitarimas suteiks galimybę įvertinti mažiausiai 80 proc. visos Lietuvos internetinės banerinės reklamos rinkos ir pateikti vartotojams itin detalią informaciją apie reklamos išlaidas bei apimtis virtualioje erdvėje. Tokiu būdu rinkos dalyviai galės naudotis išsamiais interneto reklamos monitoringo duomenims, kaip kad yra matuojama kituose žiniasklaidos kanaluose – televizijoje, radijuje, spaudoje, lauko, vidaus bei kino reklamoje.

Kaip rašoma bendrovės pranešime, TNS LT vienintelė mūsų šalyje atlieka tokio pobūdžio išsamų reklamos apimčių ir jos kanalų tyrimą.

„Šiemet reklamos internete apimtys vidutiniškai auga apie 16 proc. Tikėtina, kad ši rinka ir toliau nelėtins savo tempo. Mūsų tikslas – kokybiškos, tikslios ir patikimos duomenų analizės, todėl labai palaikome Interneto rinkos dalyvių sprendimą vieningai ir skaidriai pateikinėti reklamos deklaracijas. Tikslūs ir patikimi duomenys apie internetinę reklamos rinką padės efektyviau dirbti tiek media agentūroms, tiek reklamos užsakovams ar internetinių svetainių valdytojams. Be to, tai padės pritraukti papildomų lėšų interneto industrijai“, – teigia tyrimų bendrovės TNS LT direktorius Gytis Juodpusis.

„Siekdami kiek įmanoma tikslesnio interneto reklamos rinkos įvertinimo, kartu su TNS LT suradome tokią duomenų pateikimo formą, kuri aiškiausiai atspindės reklamos apimtis. O kokybiški rinkos matavimai įmanomi tik surinkus duomenis iš visų rinkos dalyvių. Dėl to mums net nekilo abejonių, kad radus tikslesnę duomenų teikimo formą, vieningai teiksime informaciją“, – sako Interneto žiniasklaidos asociacijos pirmininkė Aistė Žilinskienė.

Iki šiol didieji interneto naujienų portalai savarankiškai nuspręsdavo, ar reklamos investicijų deklaracijos bus viešinamos ar liks konfidencialiomis. Pagrindinis Interneto reklamos monitoringo įrankis buvo TNS LT naudojama automatinė interneto reklamos apimčių matavimo sistema „Evaliant“, kuri įvertina reklamos apimtis bei leidžia pamatyti reklamos internete pavyzdžius.
Šaltinis: Delfi.lt

Comments are closed.

SHARE THE ARTICLE:

Related Articles