Šalies aludarius ir salyklo gamintojus vienijanti Lietuvos aludarių gildija papildė Lietuvos aludarių garbės kodeksą naujais savanoriškais reklamos apribojimais. Buvo nutarta, kad gildijai priklausančių bendrovių nealkoholinio alaus ir sidro reklama bus transliuojama ne anksčiau kaip 22 val.
„Lietuvoje alaus ir sidro reklama dienos metu yra draudžiama. Tačiau įstatymas turėjo spragą – nealkoholinio alaus ir sidro reklama nėra draudžiama. Tad aludarių gildijos nariai savanoriškai nusprendė šia įstatymo spraga nesinaudoti ir nealkoholinio alaus ir sidro reklamą transliuoti tik vėlyvais vakarais – nuo 22 val. Tikime, jog savireguliacija yra efektyvesnis būdas, skatinant atsakingos visuomenės kūrimą. Draudimais atsakingos visuomenės juk nesukursi“, – teigia Lietuvos aludarių gildijos prezidento Saulius Galadauskas.
Anot gildijos vadovo, tai jau nėra tik teorija: „Konkretus pavyzdys, kaip gildijai priklausanti bendrovė „Švyturys – Utenos alus“, vadovaudamasi naujuoju apribojimu, atšaukė nealkoholinio alaus reklamas transliacijų iš Londono Olimpinių žaidynių metu. Taip pat į 22 val. savo nealkoholinio alaus ir sidro reklamas nukėlė ir kitas gildijos narys – „Volfas Engelman“.
Šaltinis: Delfi.lt