Š. m. pirmąjį pusmetį reklamos apimtis didėjo televizijoje, radijuje ir internete. Laikraščiuose ir žurnaluose – menko, skelbia tyrimų bendrovė TNS LT.
Sausį-birželį, palyginus su pernai atitinkamu laikotarpiu, reklamos apimtis sekundėmis televizijoje augo 16,9%, radijuje – 1,7%. Internete palyginamuoju laikotarpiu reklamos kiekis didėjo 1,3 karto.
Laikraščiuose ir žurnaluose reklamos apimtys centimetrais mažėjo, atitinkamai – 24,7% ir 2,9%.
TNS LT skaičiavimu, mažėjo ir lauko reklamos apimtis – 17%, skačiuojant metrais, statinės reklamos ir 12,5%, skaičiuojant sekundėmis, video reklamos.
Degalinėse ant degalų pylimosi pistoletų užklijuota 14,4% mažiau reklaminių lipdukų.
O štai ekranuose, kabinamuose prekybos vietose, reklaminių klipų ištransliuota 11,7% daugiau. Taip pat augo kino reklamos apimtis – 110%.
Tyrimų bendrovės duomenimis, didžiausi reklamos užsakovai, pagal reklamos plotus, š. m. I pusm. – UAB „Tele2“, „Studio Moderna“ (“Top Shop“) ir „Procter&Gamble“.
Saltinis: VZ.lt