Š. m. sausį–gegužę reklamos apimtys televizijoje ir spaudoje augo, o radijuje – krito 1%, matuojant sekundėmis, skelbia tyrimų bendrovė „TNS LT“.
Sausį–gegužę palyginus su pernai atitinkamu laikotarpiu reklamos apimtys televizijoje sekundėmis didėjo 2,3%. Žurnaluose, matuojant centimetrais, lyginamuoju laikotarpiu reklamos kiekis augo 7,3%, o laikraščiuose – 5,6%. Kino reklamos apimtis minėtu laikotarpiu matuojant parodytais kartais didėjo 62%, statinės lauko reklamos apimtis kvadratiniais metrais didėjo 19,8%, lauko video reklamos sekundėmis mažėjo 18,6%, vidaus tv reklamos, matuojant parodytais kartais, apimtis menko 7,6%. Tuo tarpu reklaminių lipdukų, klijuojamų ant degalų pylimosi pistoletų, daugėjo 21,4%.
Sausį–gegužę didžiausi reklamos užsakovai buvo UAB „Tele2“, „Procter&Gamble“, „Omnitel“.
>>> Reklamos apimciu apzvalga_201101-05 <<<