Aug 20 2012 Mažėja šventinės reklamos apimtys

sventes

Pirmąjį šių metų pusmetį reklamuotojų išlaidos šventinei reklamai tradicinėse žiniasklaidos priemonėse, t.y. spaudoje, televizijoje ir radijuje, lyginant su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu, sumažėjo daugiau nei trečdaliu arba 37,6 proc. Reklamos užsakovai didžiausią dalį – 70 proc. – šventinės reklamos biudžetų skyrė šv. Velykoms. Tai paaiškėjo po rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikto reklamos apimčių tyrimo.

Lyginant su 2011 m. pirmuoju pusmečiu, šiemet reklamuotojai tradicinėje žiniasklaidoje mažiausiai lėšų skyrė tarptautinei įsimylėjėlių dienai. Iš viso išlaidos reklamai spaudoje, televizijoje ir radijuje per Šv. Valentino dieną šiais metais sumažėjo 86 proc., per šv. Velykas – 26 proc., o per Jonines – 14 proc.

Tarp kitų švenčių didžiausiomis reklamos apimtimis pasižymėjo šv. Velykos, kurioms buvo skirti 1,3 mln. litų– bei Joninės – 473 tūkst. litų – reklamos spaudoje, radijuje ir televizijoje biudžetų lėšų.

Per šv. Velykas pagrindiniais reklamos užsakovais buvo greitųjų kreditų bendrovės bei prekybos centrai. Joninių šventinis laikotarpis aktyviausiai išnaudotas alaus reklamai. Įsimylėjėlių dieną daugiausiai lėšų skyrė prekybos ir pramogų centrai.

Šalies reklamos rinkos tyrimą TNS LT atliko pagal 2011 m. ir 2012 m. pirmojo pusmečio spaudos, TV ir radijo reklamos monitoringo duomenis.

Šaltinis: Delfi.lt

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *