By: vz.lt
Mažėjant reklamos pajamoms ir daugėjant klientų nemokumo atvejų Latvijoje, keičiamas Baltijos šalių MTV transliavimo modelis. Tikėtina, kad latviškasis kanalas bus uždarytas, o vietoj jo bus transliuojama „MTV Lietuva“, įterpiant latviškų reklamų.
„MTV Latvija“ pardavimai ženkliai kritę, ypač antroje pernai metų pusėje. Labai sutrikęs ir klientų atsiskaitymas su kanalu. Kadangi visų trijų Baltijos šalių MTV kanalų veikla labai glaudžiai susijusi, todėl matome bendrą sąnaudų eilutę ir Latvijoje problemos daro įtaką ir kitoms šalims“, – teigia Marius Veselis, „MTV Networks Baltic“ generalinis direktorius.
Pasak jo, vienas sprendimų variantų uždaryti „MTV Latvija“ ir šioje šalyje retransliuoti „MTV Lietuva“. Pagal šį scenarijų, planuojama iš penkių Latvijoje dirbančių asmenų, palikti vieną – reklamos pardavėją.
„Pradžioje svarstėme retransliuoti nenaudojant jokių lėšų, net vertimui. Tačiau po naujų metų radome dar du būdus kaip mažinti sąnaudas ne taip drastiškai. Galbūt paliekant pusiau latvišką kanalą“, – antrą sąnaudų taupymo variantą nurodo p. Veselis.
Kol kas jis nedetalizuojamas – konkretus sprendimas bus priimtas kitos savaitės viduryje.
Latviškų reklamų bendrovė neatsisako. Teigiama, kad net uždarius “MTV Latvija”, reklama būtų įterpiama “MTV Lietuva” ir rodoma Lietuvoje ir Latvijoje.
Šiandien „MTV Latvija“ vietinių laidų neturi. Sąnaudos mažinamos ir kituose dviejuose „MTV Networks Baltic“ kanaluose. Pasak p. Veselio, „braukoma per kiekvieną įmonės išlaidų eilutę“.
Tiesa, jis nurodo, kad „MTV Lietuva“ ir „MTV Eesti“ pardavimų planus vykdo ir šių kanalų uždaryti neketinama.
“MTV Networks Baltic“ priklauso Izraelio žiniasklaidos bendrovei „Ananey Communication“. Kanalų transliacijos pradėtos 2006 m. rugsėjį.