Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) iki šiol vienijusi 21 įmonę, užsiimančią rinkodaros komunikacijos verslu, priėmė sprendimą atverti duris platesniam narių ratui.
Nuo šiol KOMAA nariais galės tapti ne tik reklamos ar žiniasklaidos planavimo agentūros, bet ir ryšių su visuomene, interaktyvios komunikacijos, tiesioginės rinkodaros bei kitokio profilio komunikacines paslaugas teikiančios įmonės.
„Paskutiniu metu asociacija sulaukė daugelio komunikacijos rinkos dalyvių prašymų leisti į KOMAA įsilieti visoms šioje srityje dirbančioms įmonėms. Tai paskatino mus priimti sprendimą dėl narių rato išplėtimo“, – teigia KOMAA valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis.
Pasak jo, tobulėjant technologijoms ir keičiantis vartotojo įpročiams, ribos tarp reklamos, ryšių su visuomene ar darbo socialinėje žiniasklaidoje išsitrina. „Šiandien atskiras požiūris į įvairias komunikacijos sritis jau yra sunkiai įsivaizduojamas. Todėl džiaugiamės galimybe apjungti jėgas visose komunikacijos srityse. Kviečiame prie asociacijos prisijungti visus, kurie nori prisidėti prie komunikacijos rinkos skaidrinimo, profesinio tobulėjimo, industrijos prestižo kėlimo bei geriausių verslo standartų nustatymo“, – sako G. Šeputis.
KOMAA nariais gali tapti įmonės, kurių pagrindinė veikla yra rinkodaros komunikacijos verslas Lietuvoje. Siekiant narystės, kandidatai turi atitikti tam tikrus įstatuose įtvirtintus reikalavimus, tokius kaip atitinkama įmonės apyvarta ar tam tikras etatinių darbuotojų skaičius. Nariams taip pat taikomas geros reputacijos turėjimo kriterijus.