By: delfi.lt
Lietuvos reklamos agentūrų asociacijos (KOMAA) turimais duomenimis pirmąjį šių metų pusmetį šalies reklamos industrijos kritimas galėjo viršyti net 50 procentų.
Anot KOMAA valdybos pirmininko Gintaro Šepučio, tokie skaičiai turi realaus pagrindo ir parodo vis sunkėjančią reklamos ir žiniasklaidos planavimo agentūrų situaciją.
„Asociacija kaip tik baiginėja rengti industrijos analizę. Deja, tokio drastiško kritimo dar neteko matyti. Laukiame papildomų duomenų, tačiau neigiama tendencija yra akivaizdi“, – sako jis.
G.Šepučio teigimu, šiuo metu asociaciją yra pasiekusi tik dalis narių pateiktų statistinių duomenų, atspindinčių susidariusią padėtį rinkoje. Tačiau jau dabar žinoma, kad yra agentūrų kurių pusmečio apyvarta, lyginant su 2008 m., krito nuo 6,4 mln. iki 2 mln. Lt.
Parengtą reklamos industrijos ataskaitą už pirmąjį šių metų pusmetį KOMAA ketina pristatyti antroje rugpjūčio mėnesio pusėje.
„Ženklus pajamų kritimas, kai kur siekiantis net kelis kartus, atitinkamai turėjo įtakos darbuotojų skaičiaus mažėjimui. Turima duomenų, kad kai kurios agentūros yra atsidūrusios išties labai sunkioje padėtyje. Tad ši rengiama ataskaita, bus viena niūriausių mūsų rinkoje“, – sako G.Šeputis.