Pasaulyje lyderiaujanti žiniasklaidos komunikacijos kompanija Carat paskelbė atnaujintas prognozes pasaulio reklamos augimui 2011 ir 2012 metams.
Carat duomenys rodo, kad reklamos rinka pasaulyje augs ir 2011 metais, viršydama 2008 metų rinkos rodiklius. Carat prognozuoja 5% reklamos rinkos augimą, šiek tiek sumažindama 2011 metų kovą prognozuotą 5.7% augimo prognozę – tai pasaulinės makroekonomikos faktorių, gamtos nelaimių bei politinio nestabilumo kai kuriose pasaulio šalyse pasekmė.
2012 metais Carat prognozuoja stabilų augimą – pasaulinė reklamos augimas sieks 6.0% (prognozė 2011 metų kovą: 6.2%): augimą lems 2012 metų Olimpinės žaidynės, UEFA Europos futbolo čempionatas ir JAV prezidento rinkimai.
Skaityti visą spaudos pranešimą anglų kalba.