Penktadienį Menų fabrike „Loftas“ paskelbti devintojo lietuviškos reklamos festivalio „ADrenalinas 2011“ nugalėtojai. 2011 m. geriausiu festivalio darbu pripažintas „Milk“ agentūros darbas „Skyrybos“. „Metų agentūra“ tapo reklamos agentūra „Milk“, o „Metų kliento“ titulas atiteko „Omnitel“.
Šiais metais festivalyje „ADrenalinas 2011” dėl geriausiųjų vardo varžėsi 19 kūrėjų (reklamos agentūrų ir privačių asmenų), pateikusių net 192 darbus. Aukso, sidabro ir bronzos apdovanojimai simbolinių strėlių pavidalu įteikti kūrybingiausiems reklamų autoriams 14 kategorijų.
Didžiausio festivalio dalyvių susidomėjimo šiemet sulaukė dizaino sprendimų kategorija, sulaukusi net trečdaliu daugiau darbų nei pernai. Labai sėkmingai startavo ir visiškai nauja šių metų festivalio kategorija – „veiksmai socialiniuose tinkluose“. Taip pat, didelė dalis darbų varžėsi paslaugų reklamos televizijoje ir kine bei paslaugų reklamos spaudoje kategorijose.
Garbingiausias titulas atiteko daugiausiai komisijos taškų surinkusiam „Geriausiam festivalio darbui“ „Skyrybos“ (reklamos agentūra „Milk“). „Metų agentūra“ tapo reklamos agentūra „Milk“, o „Metų klientu“ – „Omnitel“. Pagal naują festivalio tradiciją „Metų agentūros“ laurus nuskynusi „Milk“ kitais metais turės darsyk „apginti“ kūrybingiausios titulą ir sukurti reklaminę kitų metų festivalio programą.
„Likau sužavėtas festivalio komisijos profesionalumu ir dalyvavusių kūrinių branda. Lietuviška reklama turi tarptautinio lygio darbų ir nė kiek nenustebčiau išvydęs juos Kanų ar kito prestižinio pasaulio reklamos festivalio nugalėtojų sąrašuose”, – įspūdžiais dalijosi tarptautiniuose reklamos festivaliuose teisėjaujantis komisijos pirmininkas, „Ogilvy“ grupės vykdantysis kūrybos vadovas Carl Le Blond.
Apdovanojimų simbolius – strėles – scenoje iš užšaldytos vienos didelės ledo skulptūros kiekvienam aukso laimėtojui „pjovė“ garsiausias Lietuvoje ledo skulptorius Mindaugas Tendziagolskis.
Šiemet 14 kategorijų išdalintos šešios aukso strėlės. Keturios iš jų atiteko agentūrai „Milk“: už produktų reklamą spaudoje „Skyrybos“, tapusią geriausiu metų darbu, už paslaugų reklamą televizijoje ir kine „Su šventėm“, geriausius dizaino sprendimus „Imkit mane“ ir geriausią išorinę reklamą „Skyrybos“. Taip pat, aukso strėlėmis apdovanota agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ virusinė kampanija „Lakštingalos sugrįžta“ bei „Lowe age“ produktų reklama spaudoje „Bjaurusis ančiukas“.
Keturiolika sidabro ir 22 bronzos strėles šiemet išsidalijo penkios Lietuvos reklamos agentūros: „Milk“ (8 sidabro ir 12 bronzos strėlių), „Not Perfect Y&R“ (4 sidabro ir 3 bronzos strėlės), „Love“ (1 sidabro ir 3 bronzos strėlės), „Adell Taivas Ogilvy“ (1 sidabro ir 3 bronzos strėlės) ir „Gaumina“ (1 bronzos strėlė).
Reklamos festivalio darbus vertino kompetentinga Lietuvos ir užsienio reklamos specialistų komisija, kurią sudarė penki Lietuvos ir penki užsienio šalių atstovai. Į reklamos festivalį „ADrenalinas“ išrinkti nugalėtojų atvyko: Lazlo Falvay (Y&R kūrybos direktorius, Budapeštas), Madis Ots („Vatson Wunderman“ kūrybos direktorius, Talinas), Ruslan Prochakov („Saatchi&Saatchi“ vykdantysis direktorius, Baltarusija), Mariusz Pitura (JWT kūrybos direktorius, Varšuva). Komisijai pirmininkavo Carl Le Blond („Ogilvy“ grupės vykdantysis kūrybos vadovas). Lietuviškąją komisijos dalį atstovavo „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius, VRS WPI strateginis planuotojas Antanas Pipiras, Not Perfect | Y&R kūrybos vadovas Marius Lukošius, „Adell Taivas Ogilvy“ tekstų kūrėjas („copywriter“) Mindaugas Juozapavičius bei „DDB Vilnius“ tekstų kūrėjas Skomantas Janonis.