Jun 21 2012 „RECMA“: kokybiškiausia žiniasklaidos planavimo agentūra pripažinta „Carat“

Carat logo

 

Tarptautinės tyrimų bendrovės „RECMA“ atlikto ketvirtojo „Network Diagnostics“ tyrimo duomenis, „Carat“ ir toliau išlieka kokybiškiausiai žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančia įmone pasaulyje. Antroje vietoje – „OMD“, trečioje – „ZenithOptimedia“.

*Šaltinis: www.recma.com

„Network Diagnostics“ – unikalūs du kartus per metus sudaromi žiniasklaidos planavimo įmonių reitingai, vertinantys jas ne kaip dažniausiai įprasta – pagal pajamas, o pagal kokybinius rodiklius keturiose kategorijose: konkurencingumą dalyvaujant žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursuose, įmonės įtaką rinkoje, turimus išteklius ir valdomą klientų portfelį.

Šiose kategorijose atsižvelgiama į tai, kaip dažnai ir sėkmingai agentūra dalyvauja konkursuose, vertinamas finansinis prarastų ir gautų naujų klientų santykis, užimama rinkos dalis, darbuotojų kompetencijos bei specializacijos, agentūros teikiamų paslaugų spektras, klientų lojalumas ir kt.

Tyrime, kuris atliekamas 12 šalių: JAV, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Kinijoje, Rusijoje, Kanadoje, Australijoje, Indijoje, Meksikoje, Italijoje bei Ispanijoje, dayvauja 192 žiniasklaidos planavimo agentūros.

„Būti kokybiškiausios pasaulyje žiniasklaidos planavimo agentūrų grupės dalimi yra ir garbė, ir didelė atsakomybė, nes Lietuvoje klientams privalome užtikrinti tuos pačius aukštus standartus. Stengsimės ir ateityje pateisinti šį tarptautinį pripažinimą“, – sako Rita Jermakaitė, „Carat“ padalinio Lietuvoje vadovė.

„Carat“ yra nepriklausoma žiniasklaidos planavimo agentūra, veikianti 70 šalių visame pasaulyje, priklausanti „Aegis Media“ įmonių grupei.

Comments are closed.

SHARE THE ARTICLE:

Related Articles