Jun 1 2012 „MG Baltic“ žurnalus vyriškajai auditorijai nupirko „Balsas Media Group“

balsas

„MG Baltic Media“ žiniasklaidos bendrovė „UPG Baltic“ pardavė „Balsas Media Group“ aštuonis vyriškajai auditorijai skirtus žurnalus, taip pat moteriškus žurnalus „Virtuvė“ bei „Viltys ir likimai“.

Tarp parduotų leidinių yra „Playboy“, „A-Zet“, „Autocar“, „Stuff“, „Keturi ratai“, „Computer Act!ve“ ir kiti, o taip pat ir internetinius portalus „Vyras.lt“, „Exe.lt“, „Keturi ratai.lt“, „4ratai.lt“, „Playboy.lt“, „Tik Vyrams“, „Autocar“.

„Šis įsigijimas yra ne kas kita, o tęstinė bendrovės plėtros strategija, apimanti ne tik grupės žurnalų turinio pokyčius, bet ir naujus projektus, stiprinant bendrovės pozicijas visose leidybos segmentuose“, – teigia „Balsas.lt leidiniai“ pardavimų vadovas Mindaugas Simutis.

Žiniasklaidos grupės gegužę užbaigė sandorį, nors dėl leidinių pardavimo derėjosi kelis mėnesius.

„UPG Baltic“ atstovauja specializuotų leidinių prekės ženklams Lietuvoje.

Daugiau: delfi.lt

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *